) pescuiesc atat comercial cat si sportiv. Vreau sa-i felicit pe cei care au avut aceasta idee buna de a crea acest site de pe urma caruia avem cu totii de invatat . Pescuiesc in zona Divici unde am o cabanuta pe malul Dunarii. Ca stil de pescuit prefer pescuitul la stationat din barca in locuri cu multe agataturi iar la clonc sunt in curs de perfectionare. La capitolul echipament de pescuit folosesc urmatoarele : 3 x wft jakub vagner 2.70 m, 1x wft bigfish 2.10, 2 x penn slammer 760, 1 x penn spinfisher 750 ssv , 1 x penn slammer 560...articole achizitionate in urma analizei discutiilor sincere de pe acest forum.( concediu 62 zile pe an )
Bine ai venit pe forum
Salut! Ma numesc Marian, sunt profesor la Moldova Noua si in timpul liber( concediu 62 zile pe an) pescuiesc atat comercial cat si sportiv. Vreau sa-i felicit pe cei care au avut aceasta idee buna de a crea acest site de pe urma caruia avem cu totii de invatat . Pescuiesc in zona Divici unde am o cabanuta pe malul Dunarii. Ca stil de pescuit prefer pescuitul la stationat din barca in locuri cu multe agataturi iar la clonc sunt in curs de perfectionare. La capitolul echipament de pescuit folosesc urmatoarele : 3 x wft jakub vagner 2.70 m, 1x wft bigfish 2.10, 2 x penn slammer 760, 1 x penn spinfisher 750 ssv , 1 x penn slammer 560...articole achizitionate in urma analizei discutiilor sincere de pe acest forum.
Va doresc un an nou fericit si capturi cat mai multe.