Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Am rezolvat problema, mai mult decat onorabil
Allaroundmarin samba 300
multumesc danmiclau56 !
Am rezolvat problema, mai mult decat onorabil
Allaroundmarin samba 300
multumesc danmiclau56 !
Ai luat-o sub 2000 RON?![]()
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Ma indoiesc ...Numa asa ca omul stie ceva
Ai luat-o sub 2000 RON?
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Aia este
Maine ma duc sa o iau, fac un drum pana la pitesti, dar merita efortul, macar vad pe ce dau banii
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
bani (max. 2000 de lei)
.............Decat o chinezarie ieftina, mai bine un SH de calitate.
.............
Pretul unei pneumatice noi, import China este dat de:
- pret achizitie la poarta fabricantului (FOB) + comisioane bancare pentru transferul banilor (nu sunt neglijabile)
- transportul pana in tara de destinatie care cuprinde, brut vorbind, transport de la fabrica pana la firma de curierat (shipping). taxe pentru control vamal in tara de expeditie, taxe pentru carantina, taxed pentru depozitat in vederea carantinei, taxe pentru trasnsportul marfurilor in vederea carantinei si dupa aceasta, taxa depozitare, taxa transport (cale ferata, rutier, naval). In tara de destinatie (Romania) apar urmatoarele cheltuieli:
- prestatii portuare
- taxa avizare
- operatiuni vamale (desfacere container,control, carantina) si se plateste DVTZ si DVI
- manipulare marfa
- tot felul de taxe (ISP, ERS, WAREHOUSE)
- taxa vamala corespunzatoare marfurilor importate
- TVA aplicat la: valoarea de achizitie + tot ce inseamna shipping si port + taxa vamala
- transport din port in orasul care este destinatia finala a importatorului
In cazul meu, pentru 4 barci, pe langa valoarea lor la poarta fabricii (FOB) restul cheltuielilor s-au ridicat la 1648 USD (o parte dintre cheltuieli, cele din Romanaia, au fost in Euro si am facut conversia in USD). Toate aceste informatii sunt cat se poate de calde (marti, in sfarsit, imi iau barcile din vama, de aici din Bucuresti).
De fapt, ce am vrut sa spun este faptul ca o barca ieftina la vanzare, importata din China, nu poate fi decat din materiale de o calitate indoielnica => durata de viata redusa. Decat o chinezarie ieftina, mai bine un SH de calitate.
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH