Salut baieti,
cloncuri frumoase mai sunt si in Germania, cum ar fi cloncurile Catwood sau DS, pe care le-am incercat toate pe la expozitii. Nu pot insa sa ma dezlipesc de cloncurile lui Tilo, mai ales ca am avut asa succes cu ele, adica cu Ebro2. Unii spun ca daca poa sa bata si un copil cu ele, sunt pt incepatori…Nuuu, de ce sa ma chinui si sa ma doara mina, cind se poate simplu si elegant?
Nu vreau sa fac rele cloncurile altora, dar, sa va spun cite ceva despre ele, adica parerea mea. Cu toate cloncurile veti prinde somni, insa important este totusi multimea si marimea capturilor. Cu cit mai multi somni cu atit mai mare sansa ca printre ei sa fie somnii mari. Exact ca la pescuitul de crap, cu orice boiliesuri prinzi, chiar si la porumb, dar, interesant devine boiliesul cu care prinzi constant, tot anul, si pina la 200 de bucati pe an, si crapi pina in 25 de kile, pe cind boiliesul cu care prinzi 30 - 40 de crapi pe an, nu-l mai pot considera bun in comparatie cu celalalt.
Catwood: din 6 modele nu am reusit cu nici unul sa scoatem sunete ca atare, nici eu si nici Erwin (la expozitie in bazin). Thomas Krause (asa-l cheama pe producator) ne-a si zis ca sunt cloncuri ...nu prea usor de batut, 2 modele functioneaza doar cu putere, iar dupa un timp te doare incheietura mainii. Cu aceste cloncuri se pozau inainte cei de la Black Cat, pina n-au scos si ei cloncurile lor.
DS: cloncuri facute dintr-o bucata, cu gravuri f frumoase! Dintr-o bucata, ce inseamna asta? Pt a-l putea prelucra usor, nu se prea poate folosi lemn tare, dur. Lemnul nefiind din cel mai tare, pt a nu se rupe deasupra capului, il lasa cu o grosime de circa 6 - 7 mm. Apa nu mai este asa bine taiata, ingreuneaza manuirea acestuia. Si aici se pozeaza cu ele experti la somn, cum ar fi Waller-Kalle, ceea ce pt mine, ca si mai sus, este vorba doar de reclama si de facut bani.