Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit
  • Autorul acestui subiect este »bogdan artistu«

Răspunsuri: 324

Locație: belluno-italia

• Scrie un mesaj privat

1

26.05.2013, 17:26

Ce lanseta buna de spining pentru pescuitul la somn imi recomandati?

va salut s astept un raspuns!
"Te poti impodobi cu penele altuia, dar nu poti zbura cu ele !!!
Lucian Blaga

mane81

Știucă

Răspunsuri: 1 433

Locație: Romania Rm Valcea-Italia Modena

• Scrie un mesaj privat

2

26.05.2013, 19:53

Salut.Nu ma simt sa recomand ceva lansete pentru spinning la somn pentru ca si eu sunt un incepator, insa daca ai intentie sa pescuiesti si pe Po cauta bine pe net inainte de a cumpara ceva.Parerea mea e ca pentru somnii de pe Po trebuie sa fii "pregatit" bine.

• Scrie un mesaj privat

3

26.05.2013, 19:59

dci s inteleg ca nu imi recomanzi nici una din cele zise d mine d mai sus? merci
Lucian Blaga

mane81

Știucă

Răspunsuri: 1 433

Locație: Romania Rm Valcea-Italia Modena

• Scrie un mesaj privat

4

26.05.2013, 20:11

Am tinut in mana in magazin decat pe cea de la Berkley si nu m-a dat peste cap, pe cealalta nu am vazut-o, asteapta si o sa vezi ca o sa te sfatuiasca expertii la spinning de aici de pe forum, ar fi bine sa ne zici si ce buget ai de cheltuit pentru lanseta, e foarte important si lucrul asta :zambet:

• Scrie un mesaj privat

5

26.05.2013, 20:32

bugetul? ce sa zic pe criza undeva situat intre 100 - 150 euro. oricum mersi ca mi-ai scos din cap lanseta d la berrkley
Lucian Blaga

anem

Super Moderator

Răspunsuri: 3 275

Locație: carpi

• Scrie un mesaj privat

6

27.05.2013, 09:09

Bogdane, incearca sa arunci un ochi pe aici: