Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit
  • Autorul acestui subiect este »evergreen«

Răspunsuri: 2 642

Locație: Bucuresti

• Scrie un mesaj privat

1

25.02.2012, 01:23

Ape Curate Intr-O Romanie Curata

Noroc si sanatate, pentru cine merita!!! :zambet:
Ma numesc Dalea Robert, am 32 de ani, sunt inginer cu specializarea Utilaj Tenhnologic, de vreo 26 de ani taica-meu mi-a pus mana pe o undita si pe cativa guvizi, apoi 12 ani la crap si de 4 ani cochetez cu rapitorul. De anul trecut incerc sa ma documentez si sa ma pregatesc pentru pescuitul la somn, folosind cloncul. Anul acesta fac tot posibilul sa aplic ce-am exersat in cada pe o apa curgatoare, va fi, insa, putin mai greu, deoarece in cam 2 luni voi avea un baietel, si sa vedem cum si cand voi reusi sa mai ajung si la pescuit. Cat despre salutul de intampinare, am alergie la oile care-si pun lupul drept paznic!!!! Ca sa putem avea ape curate, ar trebui sa curatam si tara, mai intai!! :ochi: :zambet: Promit ca incerc ca aceasta postare sa fie singura care sa contina referiri la cotidianul neplacut din tara, ma scuz fata de colegi, dar era necesar sa spun din start acest lucru, deoarece ma defineste intr-o mare masura!!
Ma bucur de aceasta initiativa, a inaugurarii unui site pentru somn, sper sa invat cat mai multe lucruri despre acest stil de pescuit! :bravo: :prieteni:
Deja Zoran(sper ca nu deranjez, folosind persoana a doua - singular), m-a ghidat spre informatii pe care nu le cunosteam!! Multumesc!!
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!