


















Altfel nu-mi dau seama de ce toata ziua iesi pe apa... sa ne faci noua cumva in ciuda?
Interesant locul,e undeva sub vreo centrala?In fine,fara sa mai lungesc vorba,tot respectul pentru pestii prinsi si eliberati de tine sau Mane
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 27. Februar 2012
Wohnort: Saint Cloud, France
Beruf: Catfish angler
Mane si Anem, ma enervati !![]()
, ma ustura si acum cand scriu aici.Nu cred ca mai incerc fara manusi vreodata, oricum nu e prima oara cand ma zgarii in felul asta, mi s-a mai intamplat. Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 27. Februar 2012
Wohnort: Saint Cloud, France
Beruf: Catfish angler
Excelent Mane si Anem! Super, aproape ca ... enervati deja!![]()
Ati numarat capturile din ziua de astazi? Astept cu nerabdare citeva cire...![]()
) si anem a prins peste 10 avati din care cativa erau destul de maricei.Si ceva platici am mai prins.
mane si anem si LA MAI MARE!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Cata« (29. Dezember 2012, 02:07)
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 27. Februar 2012
Wohnort: Saint Cloud, France
Beruf: Catfish angler


Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 27. Februar 2012
Wohnort: Saint Cloud, France
Beruf: Catfish angler
Excelent Mane si Anem! Super, aproape ca ... enervati deja!![]()
Ati numarat capturile din ziua de astazi? Astept cu nerabdare citeva cire...![]()
... sunt toate cele enumerate de tine pe acasa dar avand cateva zile libere am zis ca merita profitat. nu e centrala locul ala, e o chestie facuta pentru a mentine anumite nivele pe un canal navigabil ...






