...E atat de simplu de reglat, incat cu minim de cunostinte nu poti sa dai gresE posibil sa fie doar la anumite modele, la unele merg teoretic la unele nu. Totusi cred ca e mai bine sa fie lasat cum e facut de producator
Am fost la service Honda sa-mi schimb uleiurile.In discutia cu meseriasu' (care face service la orice tip de motor, nu numai Honda) i-am ridicat intrebarea:Care este diferenta intre Yamaha 4CP si 6CP?...E atat de simplu de reglat, incat cu minim de cunostinte nu poti sa dai gresE posibil sa fie doar la anumite modele, la unele merg teoretic la unele nu. Totusi cred ca e mai bine sa fie lasat cum e facut de producatordar reglajul e fara nici un efect asupra PUTERII motorului
![]()
Am fost la service Honda sa-mi schimb uleiurile.In discutia cu meseriasu' (care face service la orice tip de motor, nu numai Honda) i-am ridicat intrebarea:Care este diferenta intre Yamaha 4CP si 6CP?...E atat de simplu de reglat, incat cu minim de cunostinte nu poti sa dai gresE posibil sa fie doar la anumite modele, la unele merg teoretic la unele nu. Totusi cred ca e mai bine sa fie lasat cum e facut de producatordar reglajul e fara nici un efect asupra PUTERII motorului
![]()
Omul a raspuns foarte natural si sigur pe el: Diferenta la cele 2 motoare este ca au garnituri de chiuloasa diferite ca grosime (mai groasa la 6CP, ceea ce mareste camera de ardere) si bujie diferita....![]()
Poate,poate....Dar, l-am intrebat daca se baga la un Upgrade si a spus sec ca NU, ca este riscant cand desfaci, ca poti distruge anumite garnituri, etc...
La masterservice calea Șagului. Daca m-a trombonit,.....asta n-am verificatAm fost la service Honda sa-mi schimb uleiurile.In discutia cu meseriasu' (care face service la orice tip de motor, nu numai Honda) i-am ridicat intrebarea:Care este diferenta intre Yamaha 4CP si 6CP?...E atat de simplu de reglat, incat cu minim de cunostinte nu poti sa dai gresE posibil sa fie doar la anumite modele, la unele merg teoretic la unele nu. Totusi cred ca e mai bine sa fie lasat cum e facut de producatordar reglajul e fara nici un efect asupra PUTERII motorului
![]()
Omul a raspuns foarte natural si sigur pe el: Diferenta la cele 2 motoare este ca au garnituri de chiuloasa diferite ca grosime (mai groasa la 6CP, ceea ce mareste camera de ardere) si bujie diferita....![]()
Poate,poate....Dar, l-am intrebat daca se baga la un Upgrade si a spus sec ca NU, ca este riscant cand desfaci, ca poti distruge anumite garnituri, etc...
Marirea camerei de ardere implica si alte schimbari construbtive ( majorarea in grosime a cilindrilor , a chiulasei , a prezoanelor , si chiar a bielelor ) , producatorul din simplul motiv de a nu schimba linia tehnologica a productiei (implica costuri enorme ) recurge la compromisul de a produce modelul ce suporta puterea cea mai mare , Micsorarea in cp se face practic din volumul de combustie si raportul de transmisie , dealtfel daca consultam cataloagele de piese observam ca piesele inamovibile din motor (cilindri chiulasa garnitura prezoane sunt aceleasi )
La ce ,,service " Honda zici ca ai fost ? la noi in tara ? posesorii de honda suntem in cautare de mult timp a unui service licentiat si cu mecanic pregatit de firma (nu ca ar fi v-o gaselnita honda dar un banc de probe si diagnoza ......!!
Am fost la service Honda sa-mi schimb uleiurile.In discutia cu meseriasu' (care face service la orice tip de motor, nu numai Honda) i-am ridicat intrebarea:Care este diferenta intre Yamaha 4CP si 6CP?...E atat de simplu de reglat, incat cu minim de cunostinte nu poti sa dai gresE posibil sa fie doar la anumite modele, la unele merg teoretic la unele nu. Totusi cred ca e mai bine sa fie lasat cum e facut de producatordar reglajul e fara nici un efect asupra PUTERII motorului
![]()
Omul a raspuns foarte natural si sigur pe el: Diferenta la cele 2 motoare este ca au garnituri de chiuloasa diferite ca grosime (mai groasa la 6CP, ceea ce mareste camera de ardere) si bujie diferita....![]()
Poate,poate....Dar, l-am intrebat daca se baga la un Upgrade si a spus sec ca NU, ca este riscant cand desfaci, ca poti distruge anumite garnituri, etc...
Acest răspuns a fost de 1 ori editat, ultima oară de »teo pes« (27.06.2015, 14:14) din următorul motiv: Asta cu specificatii nereale in manual sunt ,,tzatzizme " de zilier !faptul ca nu sunt specificate detalii sau producatorul isi aloca dreptul de a pastra anumite secrete constructive ( dopuri , gauri tehnologice , tratamente , compozitie materiale ) este general acceptat dar nu se incalca regulile de piata . As fi bucuros sa gasesc o licenta Honda in Romania , cu dotarile firmei si scule si dispozitivele specifice Honda , SINCER MAINE AS FI LA EI !!!
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Omul a raspuns foarte natural si sigur pe el: Diferenta la cele 2 motoare este ca au garnituri de chiuloasa diferite ca grosime (mai groasa la 6CP, ceea ce mareste camera de ardere) si bujie diferita....
Poate,poate....
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Si tie ti-a placut fizica de-a 7 a !!!!! nenorocire de invatamant comunist ca altfel era asa de simplu si usor !!!11
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Salutari colegi de forum!
A trecut ceva vreme de cand nu a mai scris nimeni pe aici!
Pana la urma a reusit cineva sa mareasca puterea motorului de la 4 la 6cp?
Io am renuntat... am ajuns la concluzia ca pt. pneumatica mica + o persoana nu-i mare diferenta si nu se justifica investitia/munca iar pt. o barca d-aia pescareasca de fier, ca ai 4CP sau 6CP ii cam tot aia...![]()
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH