Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

1

Donnerstag, 1. März 2012, 11:21

hai sa radem ...

asta-i un fel de Chuck Norris indian :

Indianul Chucky ...1

Indianul Chucky ...2

Indianul Chucky ...3

:soc: :zid:
_______________________________________________________________________________

UNICUL :rizi: :rizi: :rizi:
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »anem« (1. März 2012, 12:39)


anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

2

Montag, 25. Juni 2012, 13:54

asta trebuie vazut, preferabil cu sonor ...



:rizi: :rizi: :rizi: :rizi: :rizi:
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

nelutu25

Fortgeschrittener

Beiträge: 256

Registrierungsdatum: 11. August 2012

Wohnort: Tg. Mures

  • Nachricht senden

3

Freitag, 31. August 2012, 19:20

adrenalina pura

Attila69

Anfänger

Beiträge: 10

Registrierungsdatum: 3. August 2012

  • Nachricht senden

4

Dienstag, 4. September 2012, 11:39

I-au zburat si dintii din fata de la viteza... :rizi:

anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

5

Donnerstag, 13. September 2012, 16:50

Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

redfish

Anfänger

Beiträge: 38

Registrierungsdatum: 22. Juni 2012

  • Nachricht senden

6

Donnerstag, 13. September 2012, 22:33

Asta da sport extrem dar trebuie sa fi plecat departe cu capul pentru a-l practica.Pai daca se ridica cu tot cu crocodilul agatat de gat. :doaaamne: ???? :doarecapu:

junior9007

Schüler

Beiträge: 147

Registrierungsdatum: 1. März 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

7

Freitag, 14. September 2012, 06:25


Ori e blat clar,ori crocodilul nu e "pe mancare". :zambet:
...cogito ergo sum.

anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

8

Freitag, 14. September 2012, 08:23

filmuletul e un fake ... si e chiar evident lucrul asta. m-a amuzat doar ideea mai ales ca sunt cativa nebuni care fac niste chestii asemanatoare constienti de faptul ca sub ei apa colcaie de crocodili.
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

mane81

Profi

Beiträge: 1 433

Registrierungsdatum: 15. April 2012

Wohnort: Romania Rm Valcea-Italia Modena

  • Nachricht senden

9

Mittwoch, 21. November 2012, 23:28


anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

10

Mittwoch, 12. Dezember 2012, 13:18

din categoria "Jocurile si nebunii ..." :rizi:

Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

11

Mittwoch, 12. Dezember 2012, 17:32

doamne ce batai ii trageam mucosului, nu de alta dar sa aiba moticv sa urle :bucuros2:

anem

Super Moderator

  • »anem« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

13

Mittwoch, 4. September 2013, 13:18

cand prostia si alcoolul nu au limite:



si asta-i criminal:

Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

14

Mittwoch, 4. September 2013, 21:25

:ochi:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

informer

Administrator

Beiträge: 3 440

Registrierungsdatum: 25. April 2012

Wohnort: Giroc

Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat

  • Nachricht senden

15

Mittwoch, 4. September 2013, 21:40

Pfoaaaa ma Dane, ce urata-i asta ("ecranizarea") :(... io eram fan de "Mica sirena". :)
----
"Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii."

16

Mittwoch, 4. September 2013, 21:50

"Frunzele si iarba,salcamii si banca, valurile barca" :rizi: :apl: :apl:
:noroc:

Zoran

ADMINISTRATOR

Beiträge: 8 041

Registrierungsdatum: 9. Januar 2012

Wohnort: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

  • Nachricht senden

17

Donnerstag, 5. September 2013, 06:07

Pfoaaaa ma Dane, ce urata-i asta ("ecranizarea") :(... io eram fan de "Mica sirena". :)

Erai...acuma ai crescut, si ai devenit pescar! :rizi:
Stai linistit, nu era Mica Sirena, ci un peste maricel. Iar pescarul, de la caldura, a vazut Fata Morgana... :noroc:
Pescuiește legal, și NU bracona!
C&R, un alt mod de a "savura" peștele...


www.pescuit-la-somn.com

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

18

Donnerstag, 5. September 2013, 08:47

io eram fan de "Mica sirena".
Stai linistit, nu era Mica Sirena, ci un peste maricel. Iar pescarul, de la caldura, a vazut Fata Morgana...
:bravo: Foarte corecta observatia! :rizi:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

19

Dienstag, 10. September 2013, 10:46

:zambet:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

bogdanbogdan

Fortgeschrittener

  • »bogdanbogdan« wurde gesperrt

Beiträge: 208

Registrierungsdatum: 4. August 2013

Wohnort: giurgiu

  • Nachricht senden