Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn.
Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert.
Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können.
Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang.
Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Salut
SUNT ANGELO, MARE PASIONAT DE PESCUITUL LA SOMN, EU DAU NUMAI LA SPINNING DUPA SOMN, CU REZULTATE BUNE,PESCUIESC NUMAI PE DUNARE!
NUMAI BINE LA TOTI SI FIR INTINS!
salutari si bine ai venit ... mai avem un "spinning-ar" printre noi ...
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste
AnEm

.....din ce zonă?
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.
Bine ai venit!

Angelo!
Super, un spinning-ar de Dunare cu rezultate bune este ceva f positiv pentru toti de aici.
Daca nu-i prea mult cerut, ai putea sa ne relatezi si cu ce linii pescuiesti!
Salut Angelo si
Salut! Hai colegu ,astept povesti frumoase de pescuit la spinning !Macar aici . Nu de alta ,dar pe alte site-uri sunt doar anunturi de vanzare ...

De fapt ,parca am vazut si aici deja
EU DAU NUMAI LA SPINNING DUPA SOMN, CU REZULTATE BUNE,PESCUIESC NUMAI PE DUNARE!
...
Bine ai venit Angelo
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!