Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Octavian

Schüler

Beiträge: 176

Registrierungsdatum: 4. Oktober 2013

Wohnort: Galati

Beruf: medic stomatolog

  • Nachricht senden

81

Samstag, 11. April 2015, 19:11

Sarbatori fericite voua si celor dragi voua !

Costi C

Anfänger

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 2. März 2014

Wohnort: Dolj

  • Nachricht senden

82

Samstag, 11. April 2015, 19:19

Paşte fericit alături de cei dragi!

zamfi

Profi

Beiträge: 1 588

Registrierungsdatum: 25. Februar 2012

Wohnort: Pe Mures...

  • Nachricht senden

83

Samstag, 11. April 2015, 20:34

Sarbatori fericite! :prieteni:
Jur ca nu mai postez pana nu dispare asta cu raspunsul prea scurt :zid:

pa00lsc

Fortgeschrittener

Beiträge: 251

Registrierungsdatum: 12. März 2014

Wohnort: Arad

Beruf: Inginer Proiectant

  • Nachricht senden

84

Samstag, 11. April 2015, 21:23

Sarbatori fericite alaturi de familiile voastre !!! :cadou:
Born to fish, forced to work...

bogdan artistu

Fortgeschrittener

Beiträge: 324

Registrierungsdatum: 25. Mai 2013

Wohnort: belluno-italia

  • Nachricht senden

85

Samstag, 11. April 2015, 21:48

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi :cadou:
"Te poti impodobi cu penele altuia, dar nu poti zbura cu ele !!!
Lucian Blaga

86

Samstag, 11. April 2015, 21:55

Si din partea mea va doresc Sarbatori Fericite!Un Paste linistit!
:noroc:

iulian_cioclin

Fortgeschrittener

Beiträge: 182

Registrierungsdatum: 29. März 2013

Wohnort: Onesti- Jud. Bacau

  • Nachricht senden

87

Sonntag, 12. April 2015, 00:24

Hristos a inviat!
Sarbatori fericite tuturor!

mane81

Profi

Beiträge: 1 433

Registrierungsdatum: 15. April 2012

Wohnort: Romania Rm Valcea-Italia Modena

  • Nachricht senden

88

Sonntag, 12. April 2015, 00:36

Sarbatori fericite dragi pescari! :noroc:

09fish

Schüler

Beiträge: 122

Registrierungsdatum: 21. Februar 2014

Wohnort: bucuresti

  • Nachricht senden

89

Sonntag, 12. April 2015, 07:42

Hristos a inviat!
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi.

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

90

Sonntag, 12. April 2015, 07:52

Hristros a ainviat !

Sa fiti sanatosi! :pescuit:
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

momaul

Fortgeschrittener

Beiträge: 332

Registrierungsdatum: 29. Dezember 2013

Wohnort: buzau

Beruf: elecronist

  • Nachricht senden

91

Sonntag, 12. April 2015, 10:15

Hristoa a inviat.Multa sanatate si numai bucurii.Un an cu capturi capitale va doresc. :noroc:

Mishu_Alsacia2

Fortgeschrittener

Beiträge: 244

Registrierungsdatum: 26. Dezember 2013

Wohnort: Karlsruhe / Germania

Beruf: Techniker

  • Nachricht senden

92

Sonntag, 12. April 2015, 11:54

Hristos a înviat. Paste fericit tuturor !

93

Sonntag, 12. April 2015, 16:27

Adevarat a inviat ! ( trebuie sa raspunda si cineva ) Paste fericit !

ovidiu

Profi

Beiträge: 811

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Timişoara/Jud.HD Sîntandrei

  • Nachricht senden

94

Montag, 13. April 2015, 11:51

Adevarat a inviat. Pasti cu bucurie tuturor.
Salut şi bucuraţi-vă de natură.

anem

Super Moderator

Beiträge: 3 275

Registrierungsdatum: 19. Februar 2012

Wohnort: carpi

  • Nachricht senden

95

Montag, 13. April 2015, 11:53

cu intarziere, urez si eu un Paste Fericit tuturora ...
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste :bucuros:

AnEm

Ediseu

Profi

Beiträge: 695

Registrierungsdatum: 21. Juli 2012

Wohnort: London

  • Nachricht senden

96

Montag, 13. April 2015, 16:20

Adevarat a inviat.

Sanatate, si bucurie in familiile voastre , dragi colegi !!

Ähnliche Themen