Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Eu am avut (cumparat folosit) un Yamaha de 6 cp, la care am primit un carburator de 8 cp si elice corespunzatoare pt 8 cp. Carburatorul de 8 cp cu elicea de 6 nu functiona optimal.
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Oricum astept si eu un test concret de la voi da macar sa comparati pe aceeasi barca un motor de 4 cp modificat si unul de 6 cp din fabrica cu elice indentice si sa obtineti aceeasi viteza
........am oAsta din pacate nu cred ca o sa am cum sa testez insa o sa testez altceva: intai am sa merg cu acceleratia la maxim si am sa masor viteza pe GPS si turatia motorului asa cum este reglat din fabrica dupa care o sa incerc "operatiunea surubul" si am sa fac aceleasi masuratori. Din compararea rezultatelor o sa reiasa clar daca a crescut sau a scazut puterea.
.........un turometru pentru a putea masura turatiile.
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Salutari, interesant ce am aflat de la voi . Stie cineva daca se poate face acelasi lucru cu reglajul si la Honda 5 cai, 4 timpi . Sa mai creasca ceva . A incercat cineva? AM cautat si este un surub de reglaj dar neacoperit cu dop si nu stiu ce regleaza.
........Se pare ca dupa reglare motoral se tura in gol mai mult...dar e doar o chieste de auz nimic concret.
P,s decizia finala de ...da ori ba ...dupa proba pe .....APA