Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn.
Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert.
Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können.
Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang.
Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Salut, ma numesc...
Salut Zoran si salutari la toata lumea ,e prima data cand intru pe forum ,ma numesc Adrian si locuesc in Bilbao Spaña mi.a placut felul in care ati explicat pescuitul la somn si eu sant un impatimit de pescuitul la somn de pe mal ,vreau sa.mi cumpar un RC Futterboot Köderboot mit Sonar 2,4 GHz si nu sant foarte convins de randamentul pe care al are ,daca poti sa.mi dai un sfat in sansul asta Salutari si fir intins
Salut Adrian,
bine-ai venit pe forum!
Desigur, sfaturi multe si bune, dar, te rog mult deschide un subiect in sub-forumul
Barci, motoare, sonare...
salutari Adriane si bine ai venit, avem acum si un "reprezentant" al Spaniei pe aici ... sa speram ca va fi constanta
Always C&R ... un alt mod de a savura un peste
AnEm

adriano
Salut Adrian si bine ai venit aici pe forum.
Bine ai venit!
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Mishu« (15. Januar 2013, 22:25)
Bun venit ,amigo
probabil esti fan Atletich